en salig blandning av garn o allt.

4 juli 2012

Hatar flugor !!!!!!

 Detta härliga paket kom från Marita med
bloggen Maritas maskor.
Det är bytespaket Tusen Tack Marita.
 Kolla in Aclejan jag hittade lång i från allt
vad land heter o den fanns på olika
ställen både blå och vit också.
 Kolla in super söta lilla Plopp man kan bli
galet förälskad i den lille dun bollen.
Min morgon blev inte vad jag ville 04,45 blir jag
väckt av ett gäng flugor som surrar o kryper på mig.
Hur man än försöker få bort dom så inte vill
det sig. Så tillslut var det bara att stiga upp o se glad ut.
Sen var det flugjakt en stund men sen var det bara
att sätta sig o dricka kaffe sen var man vaken.
Så nu har jag tvättat o häng ut sorterat tvätt
o lagt in, satt i gång diskmaskinen,
Stickat en stund ändå har jag tid över så passade
på att ge er ett inlägg.
Snart ska jag väcka Jojo för hon ska på
fritids två dagar till sen är det lov.
Ska bli så skönt att få semester riktigt
längtar till morgondagen slår 15.
Ni får ha en underbar dag ute i solen
mina vänner.

6 kommentarer:

Änglarum sa...

Godmorgon! ja det blev en tidig morgon hos dig!flugor är så eneverande de ger sig aldrig! förrän flugsmällaren tar dem ;)) skönt med sem i sikte ;) här dröjer det ytterligare 2 veckor! må så gott kram Jessica

katha´s kortmakeri sa...

Plopp är ju bara helt underbart söt!!!
Kul med bytes paket.
Ha en skön sommardag.
Kram Katha

Pysselfarmor sa...

Förstår att den sötingen heter Plopp för det är ett godis och den är ju lika söt som det!

Änglarna finns sa...

Godmorgon!!
Här är en till...som Hatar flugor!!
Härliga bilder..och säger ännu en gång...guud så söt denna Plopp är!!
Önskar dej en fortsatt underbar dag..trots att du kom upp så tidigt..:)
Kram Annika

Blommiga Rutan sa...

Oj, så söt lilla Plopp är!

Hatar också flugor, fyfyfy, nästan värre än mygg, dom sitter ju aldrig still, går inte att få tag i dem! Usch och fy!

Kram Anncathrine

Nyanser av vitt sa...

Vilken sötnos han är lille Plopp. Ha en mysig helg.
Kram Agneta