en salig blandning av garn o allt.

9 juli 2012

Härlig första semesterdag

 Härligt garn att virka i.
 Ja vad bli då detta. Började i lördags o var klar
i söndags sytt i hop den i dag men ni
får se den i morgon.
 Har blivit med extra vove här har ni
lilla Saga som leker med Jojo o Selma.
Visst är dom lika hon är en Border Colli och
gårdshund o så jätte mysig hund.
Hon o Selma är så jätte lika o de har haft
kanon kul i dag så dom sover nog gott
i natt. Sagas ägare är på Öland en runda o då
fick jag äran att ta hand om henne inga
svårigheter alls kanon go tjej.
Så morgon dagen bjuder på fullt upp igen
med de båda godingarna.
Mor o Far var förbi en sväng i dag o fikade
dom hade sin hund med sig också så här
var ös en stund.
Tänkte baka lite idag men väntar tills det regnar
för det kommer nog.
I morgon ska vi till stan o hämta Jojos bur
till Leo så han får en egen o fixa lite hö.
Yster ska med så det blir väl fler affärer om jag
känner henne rätt.
Ha en skön morgondag ni vet ju att
efter regn kommer solsken.

5 kommentarer:

UlricaA sa...

Härligt! ja jag kom ju aldrig till skott...blev så less....hoppas vi ses snart ändå! kram!

Änglarna finns sa...

Kikar in..bara för att önska dej.. en fortsatt skön kväll!!
Kram Annika

Sofia sa...

Oj, du har mycket på gång....
Så sant! alltså att efter regn kommer solsken! En uppmuntrande tanke! Tack!
Kram på dig!
Sofia

☆Videhexan på Virkaholic☆ sa...

Så bra!
Jag blir alltid lika glad när kunder är nöjda! :)

Trevligt handarbetande!

Maria sa...

Jag önskar dig en skön semester! Är väldigt nyfiken på din "pippivirkning".