en salig blandning av garn o allt.

10 mars 2012

Nu är det dax..............

Nu drar sig snö dropparna ut mot solen. Ber om ursäkt att blixten fastnade också.
En liten gullig tvål ask dessa grejor kommer från
Stil o Charm en nätbutik med mycket söta
o mysiga grejor.
Nu har jag jobbat fullt i tre dagar så igår kväll
satte jag mej för att titta på tv vid sju tiden.
Men vet ni vad jag sov innan åtta och ända till
halv åtta i dag men är fortfarande kanon
trött. Idag ska vi i väg o fira mor o far
som firar Guldbröllop.
50 år inte klokt vad tiden går man hinner
ju inte med.
Har beställt lite pelargoner på odla.nu
i dag alltid kul med annorlunda
blommor. Sen ska vi se om jag inte kan
lura med Yster till Vinslöv vid
påsk då Pelargonhuset öppnar.
De har ca 700 sorters pelagoner ska bli
kanon kul.
Nu ska jag ägna mej åt tvätten en stund
innan vi ska åka.
Ha nu en underbar lördag o bara njut..............

5 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Önskar dej detsamma!!
Kram Annika

Skaparglädje sa...

Härligt att vårtecknen börjar titta fram hos dig också.
Jag vill önska dig också en trevlig helg!

Rosenvante sa...

50 år ihop, det var imponerande och stort. Hoppas de får en trevlig dag ihop med sina anhöriga.

Änglarum sa...

Hej! ja tänk 50 år !! hoppas deras dag blev fin! kul med annorlunda pellisar. kram Jessica

Gunilla sa...

Ja det är så härligt nu när alla vårblommor sticker fram, idag har vi haft sol också /kram