en salig blandning av garn o allt.

1 feb. 2012

Livet kan vara orättvist ibland............

Se vilka härliga blåklockor det är på första sidan.
Mitt tröstpris från Susanne med bloggen
Mitt Liv i Fare kom i dag.
Det var lite kort med härliga blommor med också.
Jag blev jätte glad så mysiga bilder.
Men jag blev nog gladast när hag såg vem fotografen
är jo ni det är självaste Susanne som
har fotat. Jätte duktig o jätte glad är jag.
Tack snälla söta, du är guld värd.
Idag har jag varit hos Yster o vi har varit
ute med hundarna.
Efter det så blev det kaffe hos henne o
jag bakade våfflor mor o far kom
en runda. Nu är han röntgad så
nu väntar vi bara på ny tid.
Min förkylning sitter minsann i
halsen river näsan rinner inte kul.
Jag vill så mycket men det känns som någon
lagt en stoppkloss framför mig hihi.
Nä nu ska jag krypa upp o titta på
Mästerkockarna ett kul program.
Jaja men virket är med i kväll.
O Grattis Ulrica till de söta valparna.
Ha en skön kväll så hörs vi i morgon......
Susanne jag tänker på dig.

4 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Krya på dej...och jag håller tummarna för din pappa!!
Som du säkert vet...så en dag..kan du ta ett stort kliv över den där stoppklossen!!
Önskar dej en fortsatt bra kväll!! Kram Annika

Fröken Tindra sa...

Ja, tyvärr är livet ganska orättvist... Krya på dig och hoppas att det går väl för din pappa!
Kram!

Skogslyckan sa...

Ja men här är jag igen! Läste just en kommentar du skrivit för några dagar sen och ser att du gett mig en award. Men sötaste gulligaste du, glädjespridare, nu blev jag helt tårögd. Tack snälla du! Nu har jag ju valt att ha en awardfri blogg men jag måste nog nämna detta framöver!! Tack igen!
Kram Pia

Susanne sa...

Åh så kul att dom kom fram...Tack för alla tankar hos mig..Lägger inte ut din kommentar känns för privat..krya på dig kram från mig...