en salig blandning av garn o allt.

31 jan. 2012

Jag har fått pippi.........

Har ni sett jag har fått en flyttfågel i holken. Men är det inte en fästing som satt sig på stammen. Förkylningen satte sig där den skulle. Ingen läkare än i sikte. Men jag är inte den som ger mig i första taget. O min Yster hon är snälle hon jag tror hon ska få följa med när ståltråden plockas bort så hon ser om den är rostig. Nu vill jag bara handla in en massa garn av alla de sorter. Vill börja plantera en massa fröer. Har börjat på något till Yster som hon ska ha till stövlarna. Sen ska jag pröva på en Hexagon kofta. Pratar med Yster o vi lägger in på bloggen samtidigt lite korkade. Ha det skönt nu så hörs vi.....

5 kommentarer:

Inger Marie sa...

Hei:)
Kjempekoslig du vil være ,med på mitt
1-årsjubileum:)
Din innflyttingsfugl var da søt...
og nydelig kjøp i det forrige innlegget:))
Ønsker deg en fin uke videre:)

Skaparglädje sa...

Tack snälla du för alla frön jag fick av dig med posten idag! Jag blev verkligen glad.
Kram!

"Hemmet är min vrå" sa...

Hej tack så mycket för den fina kommentaren på min blogg, så roligt att få nya besökare. Ha så bra så länge. Kram Mimmi

Knatten sa...

Vilken söt hyresgäst du fått i holken.

Tack för awarden jag fick av dej. Sånt värmer verkligen i dagens kyla.
Kram på dej. /Knatten

Skogslyckan sa...

Ljuvliga blåklockor du får njuta av i sommar! Tack för grattis hälsningen! Äntligen har jag tid att blogga igen, om du visste vad jag saknat det!
Ha en fin dag!
Kram Pia