en salig blandning av garn o allt.

5 jan. 2012

Snö o regn o snö igen...........

Ska ta o testa en grej se om jag fixar ut det
visar när det är klart.
Igår var vi och Yster i Stationshuset i Bor o
fikade o inte kunde man låta bli att köpa.
Men hon hade bara en röd skål jag ville ha mer
men hon får väl hem.
Knäckkolorna är farligt goda kan jag lova.
Den lilla stick dockan var jag tvungen att köpa
till Jojo bara. Det är den gamla asken
fast i ny skepnad.
Jag fikade deras kladdkaka o då menar jag
kladd men otroligt god.
Yster tog en bulle men det såg ut som
tre bullar i hop.
Jojo nöjde sig med en hallonsoda.
De tjejerna som har butiken o cafe´
är tre super goa tjejer.
Alltid lika trevliga o tillmötes gående.
Det är riktigt kul att åka dit emellan åt.
Idag vaknade Jojo 04,45 hu sa jag
men hennes brossa satte på tv i hans
rum så hon kunde titta på film.
Sen åkte han o mannen till jobben.
06,15 ville hon jag skulle hjälpa henne
jag är trött trött. Inte fick jag sova mer inte.
Känner mej ganska däven kan jag lova.
Nu ska kaffet på så kanske jag kan
fungera en stund till.
Sköt om er så hörs vi..........

Inga kommentarer: