en salig blandning av garn o allt.

6 jan. 2012

Klar blå himmel o strålande sol -2

Handledsvärmare köpta hos Nordljus varma o goaa.
Man kan ju inte göra allt själv. Dessa har jag letat efter länge o dom fanns där också jätte goda med blåbär.
Vilken härlig dag det blev. Har varit ute o strosat på
förmiddagen Selma trivs ute. Kollade runt lite
i landen o ve o fasa pionerna är på gång.
Våga inte hölja för då kommer dom väl ännu
mer att söka sig uppåt.
Har bakat en kaka i dag för ev ska
Liam o Engla komma en runda men vet inte
ännu. Igår var Jojo o bowlade med
Fia Adam o Adam hon hade haft kul
o inte kom hon sist heller för
det gjorde smurfen Adam.
Nu ska jag ta itu med middan o medans
den är på ska jag gå till det andra
huset o se till mina pelargonier.
Ska börja tänka på att så snart men det
krävs lite planering.
Ni får ha en skön lördag så hörs vi....

5 kommentarer:

Änglarum sa...

Hej! så fina handleds värmare ♥ kul att du hänger med i min utlottning.Trevlig helg! kramiz Jessica

Pysselfarmor sa...

Ja tänk "ur led är tiden"...syrenerna har stora knoppar hos mig!!!

Så fina handledsvärmare!

Skaparglädje sa...

Idag har det varit härligt väder, sol och någon minusgrad.
Jag har varit på Ikea och shoppat.
Kram!

Pysselfarmor sa...

det "känns" litet läskigt att vårknopparna finns NU!?!

Christina sa...

Handledsvärmarna var fina, även om du inte gjort dem själv!
Biscotti är alltid gott!
Vilken härlig amaryllis!
Ha det gott!
Kram
Christina