en salig blandning av garn o allt.

12 dec. 2011

Se de härliga tärnorna............

Här är Jojo o Jacki i kyrkan så söta så bara min kamera
hade låtit bli att strula både med ögon o skärpa.
Det får bli en ny.Här är paketet som jag skickade till någon
men jag väntade inte o läste hennes svar.
Så naturligt vis gillade hon inte te,
men det fanns ju en god chocklad och en
härlig parfym som luktar mmmm.
Jag väntar med spänning på mitt paket alltid lika
spänande vad som dyker upp.
Vad jag saknar snön så alla ni som har en del kan
väl dela med er till oss som är utan.
Inger nu får du snart post............kul.
Har letat kossor i dag igen ja just det bara leta.
Gubbarna jagade här i går och sköt så de
skrämdes upp och gick över .
Sen var de jätte rädda när vi visade oss
men de gick tillbaka till slut.
Det finns ingen ledar kossa nu så det är
därför det blir stirrigt i hagen. Har inte
sett dom i dag så jag tog en runda runt
hela hagen men inte då ville de visa sig.
Men jag fick ju äran o gå ner mej med ena
foten plask vad blött det var.
Men motion fick jag i alla fall.
Var ute nyss o då slog det i foderhäcken så
nu var dom framme och åt i allafall.
Nu ska jag tillbaka till min pippi mössa
gjorde en i fredags kväll o en i lördags. Så
nu är det nog den sista eller kanske inte.
Ha det gott så hörs vi....................

2 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Det där garnpaketet skull passa till mig, jag älskar både te och garn.
kram!

Unknown sa...

Tack för tipset!Ska rota i mina garngömmor!
Önskar dig en fin dag!
Kram!