en salig blandning av garn o allt.

17 dec. 2011

Önskar er en mysig 4:e advent.........

Höll på att skicka iväg dom igen utan att visa.
Detta par försökte jag att parera
så färgerna skulle bli jämna.

Men det är inte lätt för man vet ju inte hur långt färgen sträcker sig. Olika på alla nystan. Men dom var roliga att göra. O syster yster använder sina flitigt har jag sett. Jaha nu höll ja ju på att glömma det är blöt snö ute o det är ljusare. Man få vara glad för det lilla. Nu får resten av familjen gärna vakna så vi kan göra klart. O hämta granen också så det är fixat. Nu ska jag o selma ta vår lilla tripp så jag få min motion. Men ha nu en jätte mysig dag o glöm inte att andas.................

4 kommentarer:

nattugglan sa...

härliga handledsvärmare el pulsvärmare (vad man ska nu kalla dem för)..o tomtarna va söta.Skön advent du oxå.

Gunilla sa...

Vilka fina handledsvärmare!!! ser jätte varma och gosiga ut /kram

Inger Marie sa...

Hei,hei:))
Såå flotte..hvordan gjør du slike ??? jeg har også strikken noen i gave..men dine var jo myyyye finere:)
Takker også for dine søte ord...varme mitt hjerte:))

Hoffmans Design sa...

Så snygga har du mönstret på dessa handledsvärmare?
Kram Hoffmansdesing