en salig blandning av garn o allt.

19 dec. 2011

Idag snöar det men få det stanna tro...............

Denna härliga handduk har Anna.Britta från Dala-Järna
gjort till mig o yster har en också. En så jätte mysig0
goe dam är hon.
Osså en liten tomte me sin peppis kaka.
I går var vi o fixade lite grejor till en super
go tjej som tog hand om pappa när han var sjuk.
Hon hade bar det som inte många har.
Idag blir det till att feja igen för jag smet ju
igår o gjorde annat kul i stället.
Men jag känner inte det minsta stress o
skönt är ju det. Ni får ha en härlig
tisdag o bar njuta o inte stressa runt
det blir jul hur vi än gör.
Ta hand om er.........................

1 kommentar:

Skaparglädje sa...

Inte många dagar kvar till jul, skönt när man inte känner någon julstress. Det gör inte jag heller.
Har stekt mina julköttbullar nu på morgonen, men nu ska jag ta en långpromenad med min hund och så steka revben är jag kommer hem, också till jul.
Kram!