en salig blandning av garn o allt.

22 mars 2011

Nu vill jag ha värmeeeee......

Här sitter sysslingarna o gegar.
De skulle måla plastflaskor men de geggade mest
o blandade färger men kul hade dom. Hoppas denna solros kommer även i år.Lite långt att köpa en ny. Skulle så gärna vilja ha ett nytt jobb eller göra det jag vill. Bara intriger o elände på jobbet aldrig lungt. Tänk om man kunde rå sig själv men än har inte mina planer klara fullt ut. Så man får väl stå ut lite till har man varit på samma ställe i 30 år så går det lite till. Men ha det gött tills vi hörs igen............

4 kommentarer:

Bittan sa...

Hej !
Känner igen det där med intriger , varför måste det vara så på arbetsplatser? Även om man inte bryr sig eller blundar för det så är det sååååå tråkigt. Jante lag och svenska avundsjukan härjar. Har varit över 20 år på mitt jobb men funderar oxå på att byta ,om man bara visste vad man ville göra ...och hur attraktiv är man på arbetsmarknaden ? jag har några bisysslor som jag vill utveckla....
Dags att ta tag i livet :-)
Ha en mysig kväll-
Kram Bittan

Skaparglädje sa...

Vad jobbigt att du inte trivs på arbetet.
De där tjejerna ser ut att ha det roligt.
Kram!

Anonym sa...

Ja en liten butik skulle du ha med alla dina garn nystan och på sommaren skulle du sälja alla roliga växter du får tag på..

Puss och kram
syster

Hoffmans Design sa...

Det e väl kul att gegga lite. Ler.
Dom måste ha lite kul dom små.
Ja du vem vill inte ha lite värme.
JAG vil det.
Hoppas det blir fortsatt go vecka.
Kram