en salig blandning av garn o allt.

9 nov. 2013

Det blir aldrig som man tror

 De va r blå o tråkiga mycket bättre nu
 Pardörrarna kan också få en ny yta.
Här tar Sixten Selmas vatten o lite
mat kan han också sätta i sig.
Jag har fullt upp nu så jag har inte mycket
tid att sitta vid datorn man har inte orken.
Här om dagen styckade vi en av kossorna
det tog sin lilla tid.
De andra kördes till slakteriet så nu har
vi inga kvar lite tråkigt.
Har städat lite i källaren i dag men
det ser inte ut som det händer något.
Nä fy vad jag är lack just nu känner
inte någon lust.
Så då slutar jag för idag o kommer åter
när jag är på humör igen.
Ta hand om er♥♥♥


10 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Fullt upp hos dig med slakt och allt. Det är mycket arbete.
Kram!

Pysselfarmor sa...

Förstår att det är tveeggat detta att göra sig av med sina kossor. Det blir ju så tyst på gården, men samtidigt är det skönt att slippa allt arbete. Jag kommer ihåg hur det kändes när mamma inte längre orkade hålla på med djuren.
Ha det gott!

Anna sa...

Vilka vackra pardörrar!
Sorgligt med att slakta egna djur, de blir ju som kompisar kan jag tänka mig...
Kram Anna

Änglarum sa...

Hej! kikar in för att se vad du har för dig :) dörrarna gillar jag verkligen...kan tro det är jobbigt med djuren..kram Jessica

Blommiga Rutan sa...

Så fina stolarna blev! Och vilka vackra dörrar! Lilla kissen är sååå söt!

Jaa du, så känner vi nog alla lite då och då...

Kramar Anncathrine

Äppelblom sa...

Så fina de nymålade stolarna blev!
Ja, ibland blir man trött på sig själv när humöret sviktar och orken försvinner. Jag känner igen mig!
Må så gott!

nattugglan sa...

tjosan.. du har också fullt opp..samma som här, jag yrar på och tycker inte nått blir gjort..skulle hellst vilja sitta ner o sy el sticka.. tänk att det är jul snart o inte har man gjort nå julklappar..pust, men dina stolar såg bra ut.. du får visa pardörrarna sen!! Kramar

Gunilla sa...

Tråkigt med kossorna; (...hoppas du mår bättre igen...Här är det liite bekymmer med magen igen...blir nog bra antar jag...kram på dej ♥Gunilla

Black Iris sa...

Nej, humöret är inte alltid på topp men det är bara bra att prata om det.. Man ska inte tiga om sånt..
Fina stolar fick du till i alla fall...

Kram Maidi

nattugglan sa...

grattis till dej..du får sända mej din adress..men gmail funkar inte..skall sända dej en annan mailadress som du får skicka din adress på.. kramar