en salig blandning av garn o allt.

7 aug. 2012

Tjolahopp igen....

Denna klocka är ca 10 cm kanon stor mot de
små vanliga. Tyvärr har jag tappat namnet
på den men någon kanske vet.

Denna härliga ros som doftar lika
ljuvligt när den är blöt.

Denna har jag inte haft innan heller o  samma
sak där jag har tappat namnet.

De här är normalstora o härliga färger.
I morse ville jag inte höra klockan fy vad
jobbigt det var. Men jag kom upp så småning om.
Madde kom sen o Jojo också de var lika trötta
dom. Sen körde Madde jojo till fritids
o mig till jobbet tusen Tack Madde.
Idag var det lite mer att göra på jobbet än
i går men det går det med.
Regnet har öst ner i dag också konstigt
va ?
Nu ska jag ta o sticka en stund o sen
tv dax.
Ha det gott alla goa där ute.

6 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Underbara blommor!!
Vädret har varit detsamma här...!!
Vill ha sol...och lite värme!!
Önskar dej en fortsatt mysig kväll!!
Kram Annika

"Hemmet är min vrå" sa...

Vad fina bilder på vackra blommor. Ha en fin kväll. Kram Mimmi

Madeleine sa...

Blommorna är så himla fina och pryder trappan riktigt bra :)
Det där med att inte vilja höra klockan var du verkligen inte ensam om, hade gärna stängt av det och somnat om igen ;)
Det var så lite så, för tackvare att jag körde er kom jag hem och hann rida hästarna innan regnet :D Hoppas bara att ni lyckades ta er hem också på ett smidigt sätt.
Kramar / Madde

Gunillasljusglimtar sa...

Finfina blommor! Tur man tycker om blommor,hur vore livet annars?..jaa klart man är seg när det är lite höst också,hihi...Ha det gott / Gunilla

Sofia sa...

Många härliga blommor där!
Kram kram
Sofia

Skaparglädje sa...

Så fina blommor. Det växer bra hos dig!