en salig blandning av garn o allt.

4 aug. 2012

Tjata tjata



Nu har Madde tjatat o tjata på att jag inte uppdatera !
Så får väl göra detta nu då.
Här är garnet jag köpte på Österöö det är från deras
egna får o jag har börjat sticka på det också.
I fredags var vi i varberg igen o oturligt nog så
var inte kusin Inga där för hon var hemma på
mc runt rusken. Vi hade tänkt hälsa på henne på en kopp
kaffe som sagt. Och sen hade vi tänkt henne
som guide men det fick vi smsa henne om.
Synd det hade varit kul annars men vi får bestämma
nästa gång. Men vi hittade till affären som vi var
nyfikna på och vi hittade cafeet men det var
stängt för dagen synd för det såg mysigt ut.
Tog en tur ner till hamnen o skulle äta glass
men vi var hungriga så vi letade efter mat
i stället. O kan ni tänka er vi hamnade
på donken haha inte vad
vi hade tänkt men Jojo blev glad.
Jojo visar på bilden att hon fick sår på armen
när hon gick rakt in i ett träd bara så.
O sen fick hon sitta i den härliga smides
bersån. O sen berättar jag mer om den nästa
gång. Nu ska jag inta sängen o sova lite
för i morgon är det sista semesterdagen
hu vad jobbigt.
Ha det bäst mina vänner.

6 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Kikar bara in, för att önska dej en härlig söndag!
kram Annika

Änglarum sa...

Åh semestern slut för dig ;( man brukar alltid ha ågren sista dagen! men hoppas du är nöjd med din ledighet ♥ kram Jessica

♥ Madde sa...

Hihi vad kul att se lite uppdatering, även om jag trotts allt redan vet allt detta ;)
Hoppas du sitter ute och njuter av din sista ledigadag med stickorna i full fart :) Vi kommer nog snart ut och gör dig sällskap, Mattis ska bara sova färdigt<3
Kram / Madde

Ulrica, Lilla-Ohs sa...

Det är bra att Madde är lite "tjatig" för jag gillar oxå uppdateringar =) Men jag får väl skärpa till mig och sätta fart på min egen sida.Det grå garnet ser jättefint ut =)Nu ska jag oxå njuta av sista semesterdagen/ Ulrica

Skaparglädje sa...

Hi,hi..det var ju ett positivt tjat. Ni fick ju en bra dag och smidesbersån var ursnygg.
Kram!

nattugglan sa...

Oj så snygg berså.. den skulle man ha haft!! Vad stickar du av garnet?? Nyfiken. ha en bra vecka.