en salig blandning av garn o allt.

19 juli 2012

Älskar detta regn.................


Jisses vad det är skönt att det inte regnar o är varmt.
Nä ni jag skojar man blir ju så f....... men vaad hjälper
det ingen tingen.
Nu har jag ett nytt projekt på gång igen två stycken
koftor till 2 små tjejor gör lite som jag vill
med mönster.
Här är varv räknaren som jag köpte av
Virkaholic den är kanon bra bara att
trycka när varvet är slut o när den stannar
så är den på samma när man startar
den igen smidigare än penna o papper.
O inte dyr heller.
Idag har Jojo o jag tillbringat mesta delen
av dagen framför dator eller tv.
Så jätte kul man blir verkligen såsig.
Men inga trumpna miner inte.
Har planterat ett 20 tal jordgubbsplantor
i krukor ska få dom att ta sig innan
utplantering där i bland också
annanasjordgubben.
Nu ska jag o yster ta en sväng till Stationshuset
o inta en fika.
Ha det gött så hörs vi igen.

4 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Hoppas att du haft en mysig dag...trots vädret!!!
Kram Annika

Änglarum sa...

Detta väder!1 13 grader i skrivande stund!! en Juli kväll!! tur du har ditt hand arbete ;) kram Jessica

Gunillasljusglimtar sa...

Kul att kunna få sticka lite när vädret inte tillåter solning:) Ha det så bra...Vikken smidig sak som varvräknare!! Gunilla

Susanne sa...

Hej fina du..Så roligt att man är saknad..ja livet blev lite turbulent ett tag så bloggen har verkligen inte legat på topp listan..men nu hoppas jag att det ska bli lite ro och ordning..Så att blogg lusten kanske kan smyga sig fram lugnt och försiktigt..massa varma sommar kramar från mig..Susanne