en salig blandning av garn o allt.

26 apr. 2012

Nu igen en Award................

Tusen Tack söta Britt-Marie med
bloggen Bittas Ami för awarden.
Jag blev jätte glad.

Denna underbar pelargon fick jag av min
socker söta kusin Cina i söndags.
Hon är en underbart snäll o omtänksam kusse.
Hennes dotter var här i lördags när hon jobbade
sen tog Fia med dom på cirkus. På kvällen
sov Jojo över hos Ella o Cina.
Sen kom Ella bella i söndags igen o busade
hela dagen som vanligt bus frö.
Det har varit lite mycket denna veckan så man
hinner knappt att andas.
Nytt program på jobbet jätte roligt
och det börjar sitta där.
Nu ska jag släppa ut Selma o sen
dax att krypa ner.
Men jag ska visa lite mer i morgon hoppas jag.
Ta hand om er..............

2 kommentarer:

Anette sa...

Grattis till awarden vännen den är du så värd;)
Underbar blomma du fick.
Ha en härlig kväll och sov sött.
Kramen Anette

Änglarum sa...

Grattis fina du!o tack för titten kraam Jessica