en salig blandning av garn o allt.

26 mars 2012

JIIIIIIIPIIIII !
Jag vann dessa ulliga gulliga dunbollar av
Chatarina med bloggen Gärdets lantgård.
Tusen Tusen Tack jag blev jätte glad.
Nu har jag varit ute o kantskurit runt gången
ganska kul när man har vassa verktyg.
Nu är papsen i Linköping o operation väntar
i morgon förmidda, så nu får man
hålla tummarna att dom får bort allt.
Men det är en evig väntan känns det som.
Men det ska gå bra det här med.
Nu ska jag plocka ihop lite som jag ska ha
med till stick kursen i morgon kväll
ska bli kul.
Ska fota lite så ni får se också.
Ta hand om er det är en dag
i morgon också.............

6 kommentarer:

Pysselfarmor sa...

Du ska se att det går alldeles utmärkt för det signalerar dina turliga vinster om....klart att det "smittar av sig" ;-))
Nu ska du springa och köpa lott för nu har du "flyt" ....håller tummarna också!

Rosenvante sa...

Grattis till vinsten.
Hoppas det går bra för din pappa i morgon så han får lite ro sen.
Ska du på stick kurs, det låter kul. Vi pratade om tvåändstickning, hoppas vi kan få prova i sommar.
Ha det bra

nattugglan sa...

Det kommer säkert att gå bra för din pappa ska du se!!Vilken tur du har som vinner o vinner..du får tova dedär nu till bollar el ägg...Va kul med stickkurs,,jag skall på tvåändssickningen imorn.

Änglarum sa...

Håller tummarna för din kära far!alltid oroligt när man väntar. Gosiga ullbollar du vann ;) ha en fin dag!o tack för dina hälsningar hos mig!kram Jessica

Sofia sa...

Grattis till den fina vinsten!
Hoppas allt går bra för din pappa.....
STOR KRAM
Sofia

Siv sa...

Vilka härliga ullbollar du har vunnit!! Hoppas allt går bra för din pappa!

Garnet jag stickade den lila pippitröjan med är Bravo från Schachenmayr, 100% akryl, 50g=133m.
Gillade garnet, så jag kommer nog att sticka mer barntröjor i det.

Kram