en salig blandning av garn o allt.

7 mars 2012

Här är jag inte långt borta............

Nu har det varit lite mycket så jag har inte
hunnit att sitta här som jag vill.
O inga bilder har jag att visa för jag hittar
inte min kamera som vanligt.
Jojjo har haft sin syssling Ella här i två dagar
o då är det inte tråkigt hon bara skrattar
o tokar sig fattar inte hon orkar.
Men dom har haft jätte kul.
Idag har jag jobbat fullt o det känns nu.
yster klippte o slingade håret på
mig o hade hon inte pratat så hade jag
somnat är så kanon trött.
Ska ringa läkaren i morgon o höra vad
han säger. Men hu då vet ni att det ska
te o snöa här i natt o i morgon.
Nu har jag ju vårstädat trädgården då
vill jag väl inte ha snö.
Nu ska jag lägga mig o sova känner jag.
Men jag lovar nästan att jag återkommer
i morgon med lite bilder.
Natti mina vänner ta hand om er............

2 kommentarer:

Anette sa...

Halloj vännen
Ja du man orkar inte alltid vara här ute heller ,de går upp och ner;)
Ibland är de himlans svårt att veta vad man ska skriva om.
Men sånt är livet hi hi
Hoppas du är lite piggare till i morgon,jag är ledig i morgon och ska till frissan och bara vara sååå skönt.
Ha en härlig kväll.
Kramar Anette

Rosenvante sa...

Har du redan börjat jobba fullt, det känns tidigt. Fattar inte riktigt det här nya sjuksystemet. Man ska slussas ut så fort och alla är ju inte lika, en del behöver mera tid och jobben spelar ju också roll.
Kram