en salig blandning av garn o allt.

12 feb. 2012

O en gång till.................

En ny Award som jag fick av Inger Marie
med bloggen Hagerommet.
Tusen Tack söta du det värmde och
förgyllde min söndag.
Sänder den vidare till 5 bloggar som
har under 200 följare.
Och det blir:
Livet som Pysselkiise för hon är så full av ideeer.
Min Kakburk hon är en ung tös o kreativ.
Virk Pia en mång sysslare.
Maritas Maskor som jag följt länge.
GuNillas som har en underbar blogg.
Och alla er andra som jag besöker.
Stel i händerna är det i dag men dom ska snart
få börja mjukas upp igen.
Här har det snöat 3-4 cm i natt ganska
skönt ute men solen hade
inte skadat.
Ha det skönt tills vi hörs snart...............

2 kommentarer:

Rosenvante sa...

Grattis!
Här har det snöat också, men just nu är det uppehåll. Blir en jobbig promenad idag eftersom det är klabbsnö och allt bara fastnar på Ines.
Ha en skön söndag

Skaparglädje sa...

Grattis till awarden!