en salig blandning av garn o allt.

21 jan. 2012

Jag har fått en AWARD till...........

Av gulliga söta rara Rosenvante behövde jag
allt denna gången blev så glad igen
Tusen Tusen Tack vännen.
Ska sända vidare men ta det i morgon.
Den lille står till höger mellan träden.
Bättre bild blev det inte när jag var uppe på
morgonen hade jag ju inte kameran med
mig för då var den ju nära.
Har varit uppe ett par gånger i dag men
inte lyckats dom gömmer den.
Tack vad ni är gulliga med alla
goa ord ni ger mig.
Det är klart att ni är mina Bästa vänner
det hoppas jag att ni vet o känner.
NI ÄR GULD VÄRDA !!!!!!!
Få hoppas jag har bättre tur med
fotandet i morgon för den är så söt.
Här är det nu 10-11 cm snö så nu har
jag fått så jag kan tiga o lika mycket
till ska ner i natt.
Men ha en mysig kväll nu när vi kan
sitta inne o mysa så hörs vi.............

2 kommentarer:

Hoffmans Design sa...

Hej Grattis till din award den är du värd. Vad jag menar med Hallo det e snön vi har inte haft någon snö på hela tidn och idag bara vräkt det ner. Ha får se hur det ser ut imorgon. Sov gott Kram hoffmansdesign

Rosenvante sa...

Åh så trist att du fick ett sådant slut på din första vecka. Tyvärr finns det människor som liksom inte förstår hur bräcklig och skör man är när man kommer tillbaka efter en lång sjukskrivning, tror inte det spelar nån roll varför man varit bort i det fallet. Det tar tid att komma tillbaka och man måste få göra det i lugn och ro. Hoppas du känner dig lite bättre nu och att nästa vecka blir bättre än den som gick.