en salig blandning av garn o allt.

23 jan. 2012

Böcker i all ära...........

För alla pelargon älskare kan jag rekomendera
denna bok. Mycket rolig o intresant läsning.
Om vad Veronica bla har fått sina sticklingar i från.
Klassisk stickning där finns mönster som är
jätte mysiga.
En pelargon som fått namnet Selma.
I dag har jag varit hos rematologen i jönköping
på lite undersökning o prover.
O en kortison spruta i höften o en i ringfingret
på knogen jag hördes kan jag säga.
Sen tog vi en tur till centrum o butiken jag letat
efter hittade vi men dom öppnade ett.
Men vadå vi väntade några minuter.
Men mer tänker jag berätta i morgon o visa lite kul bilder.
Ja ska säga att jag kommer att sakna dig Susanne.
Ha det gott så hörs vi i morgon mina vänner.

3 kommentarer:

Rosenvante sa...

Det där med sprutor i fingret lät inte kul alls.

Ja, jag har ju stickat rosenvantar, men jag har inga kvar tyvärr, de jag gör nu är redan beställda. Hojta till om du ser några som du gillar bara, så får du gärna köpa dem. Det kommer ju vantar på min blogg med jämna mellanrum så du får ha lite koll bara.
Ha det bra.

Susanne sa...

Hej,,du vann inte Muggen ,,men kika in du får nått litet tröstpris..Maila mig din adress...kan berätta lite via den varför jag tar en paus..kram Susanne

Änglarna finns sa...

Hej vännen!
Förstår att du liksom jag har problem med lederna.
Jag har aldrig fått kortison i handerna..däremot stelop..vä tumme..och nu väntar jag på tid för hö...har däremot..fått kortison i ena axeln med jämna mellanrum.
Ja ja..man skall känna att man lever..hihi...
Ha en fortsatt mysig dag!!
Kram Annika