en salig blandning av garn o allt.

16 dec. 2011

I dag är det fredag o jag mår toppen.............

Idag kom garn bytar paketet ni må tro att jag blev helt
galen. Helt perfekt paket o tusen Tack än en
gång Madeleine med bloggen yan-madness.
Denna har jag tänkt att sticka och så skickar
hon garnet som ska vara till den kan det bli mer
perfekt jag är så glad för mitt paket.
Alpackan ska bli handledsvärmare med volang.
Godiset är redan slut mmmmmm.
Några av mina nya julfigurer. Här Inger kolla in denna färg o kvalite ! Raggsocksgarn.
Stickfasthet 18 m på stickor 4-4,5
70% ull 30% polyamid.
100 g nystan.
Kolla så hör jag av mig snart.
Nu ska jag gå o fixa till mig för jag ska ut
och äta lunch men måste handla
lite kalas presenter först.
Jojo ska ju på kalas till två tjejer i kväll
det blir något rollspel med den röda tomten
och den svarta tomten få se vad det blir.
Men ha det nu så jätte gott alla.
O tusen tack för era vänliga ord.
Vi hörs........................

1 kommentar:

Inger Marie sa...

Hei og hå:))
Skal si det er fart i denne dama...Full fart hos deg:))
Og sååå koslig at vi følger hverandre....tror dette blir gøy:))
God helg til deg:))