en salig blandning av garn o allt.

2 dec. 2011

Allt står väl inte rätt till.....................

Inte ska väl den röda Gullvivan blomma nu ?
Jag blev lite paff men sen såg jag att även de gula hade blommor.I går kväll var Jojo på Scouterna och bakade bröd till
aktionen nästa vecka.
Hon berättade att det var riktigt stenungs bakat. Så när jag hämtade henne var det fortfarande varmt så det blev att skära några skivor o smöret smälte mmmm hur gott som helst. Synd man inte har en gammal ugn. Jo det har jag ju i det andra huset men då får man ju fixa o dona innan det går att elda i koke spisen. Nu har jag börjat på ett par handledsvärmare igen gjorde ju till Yster och fick sen beställning på ett par till. Kommer lägga ut dom sen glömde ju fota Ysters. Imorgon ska Jojo till Liam o Engla o baka peppisar. hon tycker det ska bli jätteroligt. Jag får väl följa med o fota lite o dricka kaffe. Nu ska jag göra mig klar att åka till stan med Yster en runda. Men vännerna må så gott så länge................. ps ska nog köpa lite garn till men säg inget...........

1 kommentar:

Anonym sa...

Men då kan du inte dela med dig av det goda brödet. Va kul att baka pepparkakor vill jag också göra men det går ju inte nu när man jobbar. ha en skön helg nu Marit