en salig blandning av garn o allt.

9 juni 2011

Nu är det mycket.....

Här har vi trollungen Nina !
Hon var rädd för hundar men det tog
snart Selma ur henne. Sen lekte dom o hade kul.Nu har sonen,min och far firat klart våra
födelsedagar för en stund.
Ja det är lite kvar då.
Nu är det fullfart framåt för Fias student
men det är bara skoj.
I morgon ska jag hjälpa syster att fixa
köttet så det är klart.
Sen blir det lite pyssel till framöver.
Jag ska hämta tältet på måndag o
sen ska det ju vara bord o stolar,
men det får svåger min fixa.
Bilen ska hämtas och dekoreras.
Lastbilsflaket måste dom fixa på torsdag
om det ska bli klart.
Sen har dom ju balen på onsdag så
dom får det lite snärjigt de där studenterna.
I dag har Jojo varit i Göteborg på
Universeum så hon bara bubblar nu.
Ni ska få se mina pelagoner snart helt
underbara är dom.
O jag fick min blodlönn och japansk
lönn när jag fyllde glad jajamen.
Sen en trädgårds praktry som har
dubbla färger på blommorna.
Men nu hittar jag inte kameran så
jag kan inte fota just för tillfället.
Tusen Tack Annika i dag kom min
vinst ännda från Finland.
Ni får se när jag har fotat.
Mina kattor är klara o även mitt
brudpar så det kommer snart.
Ha det så gött nu så hörs vi igen.....
Men jag vet inte när....

4 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Mycket ståhej med student, men det är så roligt.
Kram!

Susanne sa...

Kram tillbaka ..ha en go helg...

Bittan sa...

Kul att fixa till studenten.
Du har ju några år kvar till Jojos att "längta" till med :-)Vi har våra avklarade men i år var det kusinens tur som sprang ut i Gnosjö i fredags. Såååå fina var dem.

ha de så bra och hälsa tillbaka .

Kramelikram Bittan

Susanne sa...

Kikar in för att önska en fortsatt fin och härlig midsommar helg..Kramar Susanne