en salig blandning av garn o allt.

6 apr. 2011

Idag kom dom.......

Tusen Tack fru albertsson
ska lägga upp maskor snart jätte fina var de.Ska föreställa påskliljor o penseer men de behöver
sol o värme.
Lena plankan tog vi från kvantum.
Jag tror bestämt att Flingan har lärt sig nu.
Bra då kan du fortsätta så jag har koll på dig (hihi).
Har varit ute o räfsat lite löv igen
det tar tid för jag klarar ju inte så länge
åt gången. Men vem säger att man ska
ha bråttom.
O vad jag längtar till helgen o bara för man gör det
så går ju dagarna sakta sakta.
Har även satt alla sticklingar nu.
Jaja det kommer fler ska hämta i morgon
på posten.
Ska bli mycket kul.
Nu ska jag lyssna när Jojo gör läxan.
Så ha det nu gött tills vi hörs igen.........

4 kommentarer:

Susanne sa...

Tack för dina ord hos mig,,värmer så..Kram Susanne

Bittan sa...

Vilken fin plantering :-)

Men inte ska du ha ont i magen
pga mej.....
mitt dilemma är att jag inte kan sluta skriva ..... eller prata med för den delen :-)
Ha en fin dag på syfestivalen, hade nog oxå tagit en tur dit om jag inte hade jobbat.
Garn kan man INTE drunkna i.

kram Bittan

Anonym sa...

Vad fin din plantering blev,hoppas det blir en bra dag på mässan.
Kram Lena

maggan sa...

hörru berit tycker du uppdaterar dåligt :) Ska vi bestämma fika i slutet av månaden?? kram maggan