en salig blandning av garn o allt.

3 apr. 2011

Äntligen.....

Denna krans gjorde Jojo på fridids
O tyckte det skulle vara färg i den.Äntligen har de vaknat till liv. När jag ändå fotade så kollade jag var kossorna var. O då steg Rufus upp o ville vara på bild lill kossen.
Igår var jag hos yster o kollade systerdotten Fias
balklänning helt underbar och hon bar upp den
stiligt. Jojo sa att hon såg ut som en prinsessa det kan
man ju hålla med om. Ska bli kul att se henne
vid balen sen när hon skrider fram.
Äntligen har jag varit i trädgården och grejat lite i går
känndes helt underbart att kunna
få lite jord under naglarna.
Nästa helg blir det en runda på annat håll
men det skvallrar jag om senare.
Idag ska vi en runda till Hånger o kolla en
mini utställning få se vad det kan bli.
Ha det så gött tills vi hörs igen........

1 kommentar:

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sa...

Hej Beijan!
Härliga bilder för en som längtar efter att vara ute och pyssla, eller leta efter vårtecken.

Kram H.
PS Tack för att du är med i utlottninggen, det gör mig glad! Fint du har länkat, taaack!