en salig blandning av garn o allt.

15 feb. 2011

Nu har jag gjort det igen.....

En ny blomma på plats.Jag kan ju inte skärpa till mig man ska ju uppdatera
ganska ofta så blir det ju roligare.
Men jobbaet har krävt ganska mycket tanke arbete
just nu så man har varit ganska tom i skallen
(jaja värre än vanligt då)
Hae starka funderingar på att lära mig spinna eget
garn. Tro ni det går att ta pälsen från våra
Highland Cattle ? Vore kul att höra om det är någon
som gjort det. Det är ju inget fel på deras värme i pälsen
för sticker man handen in i pälsen så är det varmt.
Näha ni nu ska jag kolla ett nytt projekt o se om det kan
bli något bra av det.
Men ni får ha det så gött tills vi hörs igen.

1 kommentar:

Hoffmans Design sa...

Vilken kanon snygg mössa den gillar jag.
Vad roligt att du ville vara med i min tävling. lycka till. nu blir jag din följare
Kram