en salig blandning av garn o allt.

7 jan. 2011

Tjoho nu är jag på plats......

Måste ju visa kungsgranen så yvig o tjock.
Luktade i hela huset mm.Denna Nissen fick jag med mig från Lomsjö.
Underbart trevliga bloggare. En prototyp som Jojo ville ha sen fick hennes syssling Ella en också.
Fuskhals krage varm o goe.
Nu har jag ett antal beställningar på samma.
Syster Yster , Fia, Jojo o jag var o letade garner o band
igår vi hittade garnerna och vi hittade banden tillslut.
Idag blir det nog inget stickat för hela kroppen värker värre
än värst i dag, kom knappt ur sängen.
Men det får gå det med.
Har ett antal mössor på beställning också som
helst ska bli klara till måndag men gå nog inte som
det ser ut nu.
Har många ideér just nu som jag hoppas
att de går att förverkliga inom en snar tid.
Måste ringa ex antal innan så att allt är
på plats om det skulle bli en sann dröm.
Nähä dax att ta lite frukost för syster yster kommer
snart o ska låna bilen.
Ha det gött tills vi hörs igen..........

1 kommentar:

Skaparglädje sa...

Det var en fin gran du har, har du också börjat slänga ut julen. Jag har min kvar ett par dagar till.
Jag är sugen att börja sticka, men vet ej vad jag ska sticka.
Kram Anne-Lie